Thursday, November 21, 2002

Hey everybody. As you can see, I'm not very good at writing in this religiously So anyways...today was pretty boring and i'm sick. Yeah today me and Ellie kind of made up a little. We hadn't really talked to each other for a long time, spare a few words between classes. Now we both have somewhat over-protective, weird boyfriends...gee was that all it would take? But yeah i think we have a little more understanding for each other. Now maybe she can't blame me for spending more time with Jace than with my friends. Speaking of him, he really is a sweet guy. Today he went with his biology class on a feild trip thing, and he brought me back one of those slipperyish snake things where it like slides in and out of itself....anyways, i thought it was nice. I think we've been going out for like...7 months almost. Hmm i guess I'd beter get him something for Christmas, huh? I hate shopping for guys. They never tell you what they want. So yeah any suggestions?...haha he likes cars...i could get him a car...oh wait, no. Those cost a little more than i am willing to spend. Humm something sort of cheap that he'll like...eh I'll figure it out. Yeah, so we had our seating tests in band a couple days ago and i got last chair. Now i know I'm bad, but i was REALLY nervous for some reason and i did absolutely terrible. But, if i would have done how i was practicing at home, i don't really think I would have moved down because the kid who used to be behind me just always sucks. Well I guess I'm gonna go get fat or something.

Sunday, November 17, 2002

Hey everybody. Yeah, I know I haven't wrote for a few days, but I just kept forgetting. Nothing interesting has really happened since I last wrote. My life is kind of the same as everyone elses'...you know, boy meets girl, they like each other, girl meets other boy, he likes her, she likes him even though she is going out with the first boy, second boy also likes girl's best friend, girl's best friend goes out with second boy even though she knows he likes girl, girl goes bowling with best friend and second boy, gets jealous and depressed..but what can you do? Eh I'm not really as annoying as I'm sure I come off on here. I bet i seem like a stupid, jealous person who can't control her emotions...but if you think about it, who CAN control their emotions? Even if you don't want to, you still feel things that you think are unnecessary or dumb. Well, haha, that was my input for the day...i have to go take a shower so I smell good. Later

Tuesday, November 12, 2002

Hello everyone. Wow. My first entry, how exciting. Haha. Anyways..today I stayed home sick from school. Was i really all that sick? Nah, not really. But it really doesn't matter considering just about everyone accuses you of skipping unless you puked like 4 times. Right after school my boyfriend called me, which wasn't really surprising. Now don't get me wrong: im not conceited in any way. He just always tells me he loves everything about me, and he would do anything for me. I tell him I love him too, but usually I'm thinking come on, you're only a sophomore and I'm only a freshman. I don't really think we should be telling each other this stuff, but what are you gonna do...Maybe I should tell you a little about myself before I start blabbering (lol i hate that word.) I'm 14 years old and I live in a small town in Illinios that you have most likely never heard of. My name is Kelly and that is the only name i will share with you. I think using peoples' real names on the internet is a little creepy. I'm just paranoid like that. My "best friend" is Ellie (wink wink) she's lives next door and was the first person i met when i moved here, which is, i suppose, why i consider her my best friend. She's not a total rotbag, but she hasn't really done anything exceptional...actually she treats me like crap most the time. The truth is I don't really have a best friend. I kinda think I don't have any true friends, but maybe that's just my demented mind working its magic. Well, I'm sure that's about all you care to hear about me for now. I know thta's all i feel like typing. So, I'm gonna be going. Bya